Известие

Collapse
No announcement yet.

Нови турбо двигатели за 159!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Нови турбо двигатели за 159!


    първият е 1750i със 200 конски сили и 320; от 0 до 62mph ги прави за 7.7 секунди!
    вторият е 2.0 JTDm, пак 170bhp, само че е по-бавен 8.8 секунди за да ускори от 0 до 62mph!

    http://autoreader.net/?p=977
    Alfa Romeo 145 1.6 16V TSpark '98

  • #2
    Alfa Romeo 159 с нови двигатели и нови нива на оборудване
    Двата турбодвигателя са 1750 TBi бензин и 2,0 JTDM дизел и отговарят на Euro 5. Новите варианти на обoрудване са Turismo Sport и Elegante.

    Alfa Romeo 159 вече с два нови двигателя и две нови нива на оборудване. Двата турбодвигателя са 1750 TBi бензин и 2,0 JTDM дизел и отговарят на нормите за опазване на околната среда Euro 5.
    Новата Alfa 159 1750 TB е с 1,75-литров турбобензинов двигател и със системата за директно впръскване на горивото. Максималната мощност е 200 к.с., а максималният въртящ момент 320 Nm. С този двигател седанът ускорява от 0 до 100 км/ч за 7,7 сек и развива максимална скорост 236 км/час. Средният разход на гориво според производителя е 8,1 л на 100 км. Вредните емисии CO2 са 189 г/км.
    Вторият двигател 2,0 JTDM е с максимална мощност от 170 к.с., а максималният въртящ момент 360 Nm е наличен между 1750 и 2500 об/мин. С този двигател новата Alfa 159 ускорява до 100 км/час за 8,8 секунди и има максимална скорост от 219 км/ч. Средният комбиниран разход на гориво при турбодизела е 5,4 литра на 100 км. Вредните емисии CO2 са 142 г/км.
    Новите нива на оборудване са Turismo Sport и Elegante. Версията Turismo Sport е с някои спортни допълнения, включително нови лети джанти с размер 17 цола, спортни седалки, покрити с нова материя, спортен кожен волан и др.
    Версията Elegante предлага сензори за паркиране назад, нова дамаска за седалките и вътрешните панели на вратите и др. Стартовата цена на новия модел с двете нови версии на оборудване и с новите двигатели е около 23 000 евро.

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от kpacuo Покажи съобщение
      Новата Alfa 159 1750 TB е с 1,75-литров турбобензинов двигател и със системата за директно впръскване на горивото. Максималната мощност е 200 к.с., а максималният въртящ момент 320 Nm. С този двигател седанът ускорява от 0 до 100 км/ч за 7,7 сек и развива максимална скорост 236 км/час. Средният разход на гориво според производителя е 8,1 л на 100 км.
      Тоя матор при мен по-малко от 14градско и 10извън няма да гори, направо стават смешни с тия ст-сти. Над 1500кг кораб с 200коня мотор 8л смесено, смях.
      sigpic
      156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
      "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

      Comment


      • #4
        Точно заради този двг пуснах темата кои са по бързи новите или старите 1750 -200кс 7,7 сек защото старата 156 2,5 190кс прави 7,3сек но в последствие разбрах че всички нови двигатели на алфа са по бавни от старите

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от plamen petkov Покажи съобщение
          Точно заради този двг пуснах темата кои са по бързи новите или старите 1750 -200кс 7,7 сек защото старата 156 2,5 190кс прави 7,3сек но в последствие разбрах че всички нови двигатели на алфа са по бавни от старите
          Новите Алфи са по-тежки, а не че новите двг са по-бавни
          sigpic
          156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
          "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

          Comment


          • #6
            За 159 съм съгласен разликата е към 200кг обаче за брерата на габарити е като 156 ,а ускорението е пак 7,7сек ?!

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от plamen petkov Покажи съобщение
              За 159 съм съгласен разликата е към 200кг обаче за брерата на габарити е като 156 ,а ускорението е пак 7,7сек ?!
              Брерата е 50кг по-тежка от 166-ца
              sigpic
              156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
              "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                Тоя матор при мен по-малко от 14градско и 10извън няма да гори, направо стават смешни с тия ст-сти. Над 1500кг кораб с 200коня мотор 8л смесено, смях.
                code, не си разбрал човеко - 8л А98Н смесен с 8л А95Н. Затова е смесено
                Alfa Romeo 164 Super 2.0TS

                Comment


                • #9
                  Как са успели 1.8 литра бензин да му докарат въртящ момент почти,колкото на 2.0 литра дизел.Изглежда са го оборудвали с доста добра турбина бензинката.
                  Un Amore Grande!
                  Alfa Romeo 147t.s. 2002sigpic
                  Skoda Favorit 94 с АГУ (ама не инж. )
                  http://www.bokota.snimka.bg/album.ph...=6687668&lp=30

                  Comment


                  • #10
                    За Мито или добро или нищо! Този модел за мен е невероятно добър, карането му е голям кеф, за разлика от 159 примерно Мито 1.4T чупи 185-коньова 159-ка както си иска Истинско малко Ферари и това с цената на много нисък разход на гориво. По темата въпросния 1.75Т на 159 ще предлага подобни усещания, в това съм сигурен. За тази кола всеки двг под 200коня е слаб.
                    Last edited by code; d.m.y г., 08:14.
                    sigpic
                    156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                    "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                    Comment


                    • #11
                      Колегата сигурно е имал в предвид субективното усещане за ускорение и скорост А иначе 2.2 185 к.с. просто въобще и не го споменавайте в едно изречение с думата "вървене".
                      Съвсем нормален Мв за съвременен турбо-безнинов ДВГ, още преди много години италянците имаха бензинови турбо мотори с подобни стойности на Мв, но разбира се при малко по-високи обороти.

                      Comment


                      • #12
                        Не бе, съвсем добър и бих казал образцов вървеж виждам за TBI-я, но съпоставен тясно в неговия си клас
                        А и нали се сещате колеги какво трябва да се случи с продажбите на масовите модели за да се извади реален конкурент например на АМГ, М, ОПЦ и т.н. Въпроса не е в "неможенето", а за съжаление в цифровото изражение....

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от koolio
                          Колега, на колко ракии беше като го писа това?
                          Абе наистина звучи малко странно това с кефа при MiTo за разлика от 159 и то при положение, че 159 е колата с може би най-добрия хендлиг в класа си - беше спечелила някакъв тест за хендлиг срещу BMW 3, Мерцедс Ц клас, Хонда Акорд и някъв Форд Но пък колегата може би има предвид, че с малката кола е доста весело, ако е пъргава и с добро управление, пък и там скороста се усеща повече наистина.

                          Все пак е интересно да се чуят повече мнения за Мито от хора, които са го карали, щото повечето до момента са за фаровете, а в края на краищата никой не си купува кола за да и гледа фаровете отвън, а отвътре
                          Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
                          Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

                          Comment


                          • #14
                            Двигателят за 159 си е измислен отдавна - 2,4 JTD 200/210 кончета. Всичко друго е компромис.
                            Giulietta 1,6 JTDm 2013
                            156 SW 1,9 JTD 2003

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Sm0k Покажи съобщение
                              Все пак е интересно да се чуят повече мнения за Мито от хора, които са го карали, щото повечето до момента са за фаровете, а в края на краищата никой не си купува кола за да и гледа фаровете отвън, а отвътре
                              Еми аз съм го карал затова пиша, за разлика от 159-ката Митото страшно много ме изкефи. И двете са около 150-те коня но на 159 килцата и са с 400 отгоре Все едно в Митото да ти се качат освен тебе още 4човека по 100кг. Дали ще е приятна за каране?
                              sigpic
                              156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                              "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                              Comment

                              Working...
                              X